هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

حتماً شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که می‌گوید: «پا، قلب دوم انسان است». پس برای عضوی به این مهمی باید بیشتر وقت بگذارید و دقت به خرج دهید.

برای این که به خوبی متوجه این نکته بشوید فقط کافی است ساعتی را با یک کفش نامناسب بگذرانید تا سختی ایجاد شده، شما را به این فکر بیندازد که برای عضوی به این مهمی باید بیشتر وقت بگذارید و دقت به خرج دهید. به تناسب فصل‌ها همیشه انواع متنوعی از کفش‌ها در بازار موجود است که گاهی این مدل‌های زیاد، شما را در خرید سردرگم می‌کنند. برای این که به چنین وضعی دچار نشوید نکات زیر به شما کمک خواهد کرد.
کفش کودکان

اگر کودک نوپایی دارید که می‌خواهید برای اولین بار برایش کفش تهیه کنید، باید نکات مختلفی مانند رنگ، جنس و راحتی آن را مورد توجه قرار دهید. برای کودکانی که برای اولین بار کفش به پا می‌کنند بهتر است از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید تا به پوشیدن کفش ترغیب شوند. این کودکان معمولاً ساعات کمی راه می‌روند، بنابراین استفاده از رنگ‌های روشن که زود کثیف می‌شود، مشکل‌ساز نخواهد بود.

کفش‌های پارچه‌ای که قیمت ارزان‌تری هم دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای این دسته از کودکان باشد. چرا که پای آن‌ها به سرعت رشد می‌کند و کفش‌ها خیلی زود بدون استفاده می‌شود.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:کفش,کفش مناسب, :: 9:57 :: توسط : گل یاس

 معیار انتخاب خمیر دندان و مسواک خوب چیست؟ در این مطلب سعی می کنم چند نکته را برای افزایش آگاهی شما نسبت به این موضوع متذکر شوم.

در مورد خمیر دندان باید بگوییم که اصلا حساسیتی نسبت به این موضوع نداشته باشید. چرا؟

راستش را بخواهید خمیردندان های مختلف فرق چندانی با هم ندارند، بخصوص که در رعایت بهداشت دهان و دندان نوع خمیر دندان حداقل نقش را دارد.

همه ی خمیر دندان ها شامل این مواد هستند: مواد شوینده، ساینده، کف کننده، خوشبو کننده، مواد حاوی فلوراید و یک BASE که ماده اصلی خمیر دندان را تشکیل می دهد.

همه خمیر دندان ها این مواد را دارند و تفاوت آنها جزئی است و بسته به نوع مواد خوشبو کننده یا نوع بسته بندی شاید اختلافی با هم داشته باشند که این اختلاف هم نقش چندانی در بهداشت دهان و دندان بازی نمی کند. به عنوان مثال خمیردندان سیگنال با پاوه هیچ فرقی ندارند و اینطور نیست که بگوییم حالا سیگنال چی هست؟! به تبلیغات در این موارد اهمیت ندهید.

نوع مسواک بر خلاف خمیر دندان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. چرا ؟ چون نقش اساسی در بهداشت دهان و دندان دارد. شما بدون خمیر دندان می توانید به خوبی دندان هایتان را تمیز کنید، اما اگر مسواک خوبی نداشته باشید، این امر غیر ممکن است. برای همین سعی می کنیم شرایط یک مسواک خوب را برایتان به طور مفصل توضیح دهیم.

 

یک مسواک خوب آن است که بعد از مدتی استفاده، پرزهای آن پخش و پلا نشود. عکس بالا را نگاه کنید. این مسواک مفت هم نمی ارزد. می بینید که چقدر پرزهای آن پخش و پلا شده است. شاید بگویید که همه مسواک ها بعد از مدتی اینطور می شوند. نه اینگونه نیست. مسواک اگر خوب باشد، به جای اینکه دو هفته ای داغون شود، 4-3 ماه بدون اینکه پرزهایش مشکلی پیدا کنند، کار می کند.

 

این مسواک حدود چهار ماه است که استفاده می شود. می بینید که پرزهایش صاف و سرحال هستند.

 




 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:مسواک و خمیر دندان,مسواک مناسب,خمیر دندان مناسب, :: 9:18 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 212
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 28254
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content